اول بخون بعد نظر بده...

 

اگر انسانها بدانند فرصت باهم بودنشان چقدر محدود است محبتشان نسبت به یکدیگر نامحدود می شود.

 

***

 

همیشه هر چیزی را که دوست داری به دست نمی آوریم پس بیایید آنچه را که به دست می آوریم دوست بداریم.

 

***

 

بهای عشق چیست بجز عشق ؟ (ماری لولا)

 

***

 

نمی خوام بگم قدر 1 دنیا دوست دارم چون دنیا 1روز تموم می شه
نمی خوام بگم سیاهی چشات مثل شب پر ستاره است چون شب هم بالاخره تموم می شه
نمی خوام بگم دوست دارم چون دوست ندارم بلکه عاشقتم

 

***

 

دیدگان تو در قاب اندوه سرد و خاموش خفته بودند
زودتر از تو ناگفته ها را با زبان نگاه گفته بودند
از من و هرچه در من نهان بود می رمیدی می رهیدی
یادم آمد که روزی در این راه ناشکیبا مرا در پی خویش میکشیدی

 

***

 

آرزوم بی تو محاله لحظه هام بی تو سواله
بی تو مقصد خیلی دوره راه عشقم بی عبوره
من نمی خوام تو خیالم بگمت عاشقت هستم
دوست دارم که راستی راستی حس کنم تو رو تو دستم

 

***

 

غربت دیرینه ام را با تو قسمت می کنم
تا ابد با درد و رنج خویش خلوت می کنم
رفتی و با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد
من در این ویرانه ها احساس غربت میکنم

 

***

 

هرز نکن ثانیه های قفس را ،
شتاب کن !
ناب ترین لحظه من که بسی خوشایندتر از پرواز است،
رویای پرواز با تو است ... !
بیا در رویا غرق شویم

 

***

 

با دیدگانی گریان شانه هایی خسته و دستانی لرزان
آمدنت را به انتظار نشسته ام
باشد تا به یاری شانه های مهربانت
خیل خستگیهایم را زمین بگذارم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
برگی زرد یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ب.ظ http://lover-20.blogsky.com

سلام دوست عزیز وبلاگی قشنگی داری من تازه کارم در ضمینه وبلاگ نوسی از شما میخاهم که کمکم کنی متشکرم

با کمال میل دوست خوبم.هر سوال و مشکلی داری با این ایمیل با من در میون بگذار.
sahar_sama66@yahoo.com

ستاره دوشنبه 25 دی‌ماه سال 1385 ساعت 03:25 ق.ظ http://setareh-banoo.blogfa.com

سلام سحر جون
چه اپ قشنگیییییی
من اپ کردم وقت کردی یه سر بزن عزیزم
بابای

مهدی یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:13 ق.ظ http://www.mirmiran.blogfa.com

سلام م وبلاگ زیبایه چطوری وبلاگ به این قشنگی داری راستی متنهای باحا لی داری منتظر جوابشماهستم mehdi.mirmiran بای

نظر لطفتونه.حتما بهتون سر میزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد