ای شب از رویای تو رنگین شده
سینه از عطر تو هم سنگین شده
ای به روی چشم من گسترده خویش
شادیم بخشیده از اندوه بیش
همچو بارانی که شوید جسم خاک
هستی ام ز آلودگی ها کرده پاک
ای طپش های تن سوزان من
آتشی در سایه مژگان من
ای مرا با شور شعر آمیخته
این همه آتش به شعرم ریخته
چون تب عشقم چنین افروختی
لاجرم شعرم به آتش سوختی
ای دو چشمانت چمنزاران من
داغ چشمت خورده بر چشمان من
بیش از اینت گر که در خود داشتم
هر کسی را تو نمی انگاشتم

شعر از : فروغ فرخزاد

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود...فروغ فرخزار اشعار زیبایی دارد..

مردمسافر سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.mardemosafer.blogfa.com

مژده[قلب][قلب][قلب][قلب] مژده

سلام دوست من اول از همه باید بگم که وبلاگت بی نظیره ............

و دوم اینکه 22 بهمن روز تولد منه از شما سفارشی دعوت میکنم که به میهمانی من بیایی ...........[گل]

و سوم ..................

در آستانه زمان سکوت

پرم از حرفهایی برای نگفتن

پرم از واژه هایی سرخ

که از سینه ام زبانه می کشد

من پرم از گریه و سکوت

پر از انتظار باز نیامدن

به تو میگویم

تو که از نگاههای بی دلیل آینه به تنگ آمده ای .....

از کدام کوچه آمده ای که سرزنشم می کنی ..!!؟

تو که به هر دلیل بی دلیل از عشق کم می آوری

و خیال می کنی خیال مرحم زخمها می شود

و هرگز ندانستی گذشتن آغاز راه است

و عشق با شأن آدمی تعبیر نمی شود

هرگز ندانستی ....

"باید که بگذرم.....

دیده را از نگاه بی شکیب آینه گریزی نیست !!"

(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***_____________________***
_***____ منتظرت هستم _____***
__***___________________***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*

[گل][گل][گل][بوسه][بوسه][بوسه][گل][گل][گل]

فردان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:28 ق.ظ http://aber.blogsky.com/

این دیگر عشق نیست خیرگیست/چلچراغی در سکوت و تیرگیست..
نمی دانم چرا این تیکه از عاشقانه رو دوست دارم.

ستاره چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:01 ق.ظ http://setareh-banoo.blogfa.com

سلام سحر جون

شعر قشنگیه خیلی دوسش دارم

منم اپم خوشحال میشم بیای پیشم عزیزم

بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد