عشق

چقدر کلمه عشق برایم غریب شده است!!!

کلمه ای که امروزه شده بازیچه ی لبهای دخترک ها و پسرک هایی

که برای رسیدن به خواسته های غیر انسانی خود از آن استفاده می کنند.

عشق !

هر چه فکر می کنم نمی دانم مفهوم این کلمه چیست.

یعنی واقعا عشق همان کلمه ای است که آنها ازش استفاده می کنند.

بهتر است سری به گذشته ها و به عشق های گذشته بزنیم . آنها

معنی واقعی عشق را فهمیدند و درک کردند . عشق های زیبایی هم

مانند شیرین و فرهاد . لیلی ومجنون .

اما نه نمی شود این عشق ها را هم باور کرد . دارم کم کم به این باور

می رسم که عشق گذشته هم کذایی وزود گذر بوده. وای خدای من !

من بجای اینکه عاشق بشوم دارم متنفر می شوم .یعنی چه بر سر من و

این آدمک ها آمده که یکی از بهترین و قشنگ ترین احساس

آدمی را فراموش کرده ایم . گویند زندگی بدون عشق مرگ است .

پس مرگ زندگی ما آدم ها نزدیک است...

نظرات 4 + ارسال نظر
شایان پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:39 ق.ظ

بازم مثل همیشه باحال و ناز نوشتی .موفق باشی..

صدف پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:41 ق.ظ http://GRAFIK.BLIGSKY.COM

سلام خانومی..وبلاگت خیلی قشنگه.
گاهی از وبلاگ منم دیدن کن.

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:55 ب.ظ http://rue.blogsky.com

اگه یه روز کسی بهت گفت دوست دارم سعی نکن بهش بگی دوستش داری، اگه گفت عاشقته سعی نکن عاشقش بشی، اگه گفت همه ی زندگیش تویی سعی نکن همه ی زندگیت باشه چون یه روز میاد و بهت می گه ازت متنفره اونوقت تو نمی تونی سعی کنی ازش متنفر بشی ...
.
.
دلت شاد خانومی

ناصر جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ق.ظ http://rozsard.blogfa.com

من یک وبلاگ به نام rozesard.blogsky.com درست کرده ام میخواستم مرا در ساختنش یاری کنی.حتما پیغام بگذار %

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد