***تولدت مبارک سحر خانومی***

امروز میخوام به مناسبت سالگرد شروع به کار این وبلاگ(جشن تولد) یه سری مطلب رو بنویسم..

درست از 85/4/25 یکسال میگذره و من به اتفاق مسعود دوست گل و نازنینم که چند ماهیه از وجودش تو وبلاگ نمی تونم بهره مند بشم این وبلاگ رو تاسیس کردیم.(البته تمام کارهای قالب و همون کارای فنی وبلاگ رو مسعود انجام میده).

خلاصه حدود 2 ماه مسعود به من نگفته بود که این وبلاگ رو درست کرده تا اینکه یه روز وقتی سرزده رفتم تو اتاقش دیدم که داره یه مطلب رو پست میکنه..و همونجا بود که مسعود ازم قول گرفت که بهش کمک کنم و وقتهایی که سرش شلوغه من مطلب پست کنم..

از اون جریان 3 ماه گذشت که یه دفعه تمتم کارای وبلاگ رو سر من خراب شد..مسعود بهم زنگ زد که تا 4 یا 5 ماه نمیتونه دیگه کمکم کنه...و تمام کارارو داد به من ..

و من از اونجایی که علاقه زیادی به آق مسعود گلم دارم قبول کردم..واز حدود بهمن سال قبل من یکه و تنها دارم ای وبلاگ رو به روز می کنم..

تو این مدت دوستای خیلی خوبی پیدا کردم که خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمشون..مثل ستاره (که 3 ماهه وبش به روز نمی شه وونمی دونم چرا)....امیر(دوست خوبم که از همون اول همراهم بود)...یاسی جونم (که واقعا گل کاشته و روزی نمیشه که تو قسمت نظرات برام نظر نذاره)...و بقیه دوستا..(((فریبا-فرشته-مونا-شیما-صبا و پرهام و بقیه که ازشون معذرت می خوام که اسمشون رو نمی یارم چون واقعا خیلی زیادن..

راستی یه مطلب داغ داغ دارم که فردا براتون پستش می کنم.

تا فردا ......

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد