تولد سحر خانومی

 

امروز میخوام به مناسبت سالگرد شروع به کار این وبلاگ(جشن تولد) یه سری مطلب رو بنویسم..

درست از 85/4/25 یکسال میگذره و من به اتفاق مسعود دوست گل و نازنینم که چند ماهیه از وجودش تو وبلاگ نمی تونم بهره مند بشم این وبلاگ رو تاسیس کردیم.(البته تمام کارهای قالب و همون کارای فنی وبلاگ رو مسعود انجام میده).

خلاصه حدود 2 ماه مسعود به من نگفته بود که این وبلاگ رو درست کرده تا اینکه یه روز وقتی سرزده رفتم تو اتاقش دیدم که داره یه مطلب رو پست میکنه..و همونجا بود که مسعود ازم قول گرفت که بهش کمک کنم و وقتهایی که سرش شلوغه من مطلب پست کنم..

از اون جریان 3 ماه گذشت که یه دفعه تمتم کارای وبلاگ رو سر من خراب شد..مسعود بهم زنگ زد که تا 4 یا 5 ماه نمیتونه دیگه کمکم کنه...و تمام کارارو داد به من ..

و من از اونجایی که علاقه زیادی به آق مسعود گلم دارم قبول کردم..واز حدود بهمن سال قبل من یکه و تنها دارم ای وبلاگ رو به روز می کنم..

تو این مدت دوستای خیلی خوبی پیدا کردم که خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمشون..مثل ستاره (که 3 ماهه وبش به روز نمی شه وونمی دونم چرا)....امیر(دوست خوبم که از همون اول همراهم بود)...یاسی جونم (که واقعا گل کاشته و روزی نمیشه که تو قسمت نظرات برام نظر نذاره)...و بقیه دوستا..(((فریبا-فرشته-مونا-شیما-صبا و پرهام و بقیه که ازشون معذرت می خوام که اسمشون رو نمی یارم چون واقعا خیلی زیادن..

راستی یه مطلب داغ داغ دارم که فردا براتون پستش می کنم.

تا فردا ......

نظرات 9 + ارسال نظر
داناج سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:31 ق.ظ http://ِDanaj.ir

دوست عزیز سلام
به علت تعویض سیستم مدیریت سایت بطور موقت لینکها در سایت نیستند بزودی این مشکل تا آخر هفته حل خواهد شد
در صورتی علاقه به همکاری به ما سری بزن

هومن سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ http://www.zip.blogsky.com

Salam dooste aziz webloge besyar jaleb va khoobi dari movafagh bashi ama moshkeli ke albate be nazare man vojood dare ine ke sorate lude safat kheyli paene baraye hamin pishnahad mikonam hajme safato kam tar koni ke binandehat az iniyam ke alan hast bishtar bashe ba tabadole link movafegham linketo be name sahar gozashtam shoma ham weblog ma ro be name : payegahe tafrihi va sargarmi zip gharar dahid khabaresho behem begid ba tashakor modire zip.

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین سه‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ب.ظ http://rue.blogsky.com

واییییییییییییییییییییییی سلامممممممممم
تولده ه ه ه ه ه ه
تولد وبلاگت مبارک خانومی....
ممنون از اینهمه لطفی که داری
دلت شاددددد

امیر چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ق.ظ http://www.bikasan.blogsky.com

سلام ..

مبارکه ...

امید وارم ۱۰۰ سالگی وبلاگت رو بچه هات جشن بگیرن واست . ممنون که دوست نامیدید مارو...اما ما فقط کوچیکتیم.

صدر چهارشنبه 27 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://khodkar.blogsky.com

سلام!
.... فکر کنم اولین باره میام اینجا!
برام جالب بود!
موفق باشی
صدر

داناج پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 11:23 ق.ظ

لینک شما درسایت قرار گرفت

امیر پنج‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ب.ظ

امشب از اون شباست که میتونم واست هرچی دلم خواست آرزو کنم !!!!
اما فقط یکی گفتم٫ شاید سلامتی واسه همه عمر می خوای .
شاید دلت می خواد خوشبخت باشی.
شاید می خوای واسه خودت کسی بشی .
شایدم می خوای به اونی که خودت می دونی برسی.
گفتم شاید می خوای .............
راستش خیلی فکر کردم دیدم بهترین آرزوی من واسه تو: همون بهترین آرزویی هست که تو داری الان بهش فکر می کنی پس خداجونمممممممممممممم ،فدات کار این بندت رو راه بنداز.

ساشیه شنبه 30 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.rangarang1385.blogsky.com

salam man up kardam mamnoon misham behem sar bezani bye

امیر یکشنبه 31 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://www.bikasan.blogsky.com

یا من تند تند میام پیشت و یا شما کم کم مینویسید.

خانــــــــــــــــــــــــــــــــــوم این رسم مشتری مداریه..؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد