تیم ملی گل کاشت.

با سلام به همه دوستای گلم..ببخشید که این پستم یه کم طول کشید...آخه یه مشکلی برام پیش اومد.

بگذریم از این حرفا..راستی تا یادم نرفته باخت غرور آفرین تیم ملی کشورمون به چشم بادومیای کره ای رو به همه فوتبال دوستان عزیز تسلیت میگم.

آخه خداییش خیلی ضد حال بود 70 میلیون آدم چشمای خودشونو 130 دقیقه خسته کردند و به تلویزیون نگاه کردند تا حد اقل بازی بسیار خوب با مالزی رو که شانس آوردیم نباختیم رو فراموش کنن .....اما آخرش چی شد؟11 بازیکن داخل میدون حتی یه ذره ارزش ناقابل برا 70 میلیون آدم قائل نشدن....اصلا بی خیال ما هرچی بنویسیم چه فایده ای داره ...همون بهتر که باختیم..می دونی چرا؟ چون کم کم به همه بازیکنامون مخصوصا اونایی که خیلی ادعاشون میشد ثابت شد که زیار مغرور نشن....و بدونن که اکثرشون از همین زمینای خاکی به اینجا رسیدن و برا خودشون .......این قسمت سانسور می شود چون در غیر این صورت ما جاسوس بیگانه خوانده میشیم....در پایان از همه مسئولین تیم ملی تشکر می کنم که پرچم سه رنگمون رو در قله آسیا به اهتزاز در آورد..

نظرات 3 + ارسال نظر
ملیکا دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ق.ظ http://love7268.blogfa.com

سلام سحر جون
منم ملیکای همیشه مزاحم
وای سحر نمیدونی چقدر خوشحال شدم اومدی تو وبلاگم نظر دادی ممنونم
بابت لینک هم ممنونم
واقعا ممنون خیلی خوشحالم کردی
منم دوست دارم بیشتر با هم آشنا شیم
سحر جون احتیاج به کمکت دارم
میشه کمکم کنی؟
من چند تا سوال دارم
۱ چی جوری یه آهنگ تو وبلاگم بزارم؟بلد نیستم خودم کامپیوتر میخونم ولی بلد نیستم
۲ چی جوری نزارم عکس هامو دیگران بگیرن و از اون پیغام های جالب که خودمون میدیم بیاد؟
۳ چی جوری ساعت بزارم؟
۴ چی جوری مثل وبلاگ شما شناسنامه کامل بزارم؟
وای سحر من عذر میخوام
شرمنده تم
ولی اگه جوابمو بدی ممنونم
امیدوارم به آرزوت برسی
بازم شرمنده ببخشید....

لی لی دوشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:33 ب.ظ http://liliana.blogsky.com/

به نظر من خطیبی نباید پنالتی می زد
خراب کرد...........

بادصبا دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ http://roh_mam@yahoo.com

سلام
سحربلبل حکایت با صبا کرد
که عشق روی گل با ما چها کرد
تیم ملی سبزه هم نمیتونه بکاره چه برسه به گل. البته گل گاوزبون بخوره شاید حالش جا بیاداز این زکام لعنتی.
تیم ملی گل میکاره اما نمیدونم کدوم ادم بی مروتی به اون اب نمیده که خشک میشه.تو بگو تاچه حد باید این تیم بیچاره بودن اب و تحمل کنه.
اول اش این گل کاشتن خوبه بعد که خشکسالی میشه گلا پژمرده میشن.
بهامید اینکه تیمملی تا اخر بازی گل بکاره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد