سما.....

 
  
 
 
* زیباترین کلمه (( گذشت )) است... آن را تمرین کن .

* پرمعنی ترین کلمه (( ما )) است... آن را به کار ببر . 

* عمیق ترین کلمه (( عشق )) است... به آن ارج بده .

* بی رحم ترین کلمه (( تنفر )) است... با آن بازی نکن .

* خودخواهانه ترین کلمه (( من )) است... از آن حذر کن .

* نا پایدارترین کلمه (( خشم )) است... آن را فرو بر .

* بازدارنده ترین کلمه (( ترس )) است... با آن مقابله کن .

* با نشاط ترین کلمه (( کار )) است... به آن بپرداز .

* پوچ ترین کلمه (( طمع )) است... آن را بکش .

و اما ...

* سازنده ترین کلمه (( صبر )) است ...

نظرات 2 + ارسال نظر
تو مرا هرگز نخواهی شناخت...!!؟؟ سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ق.ظ http://dele-zaar.blogfa.com

من میروم ...

من می گریم ...

آسمان هم میگرید ...

عجب شبی است که خدا هم میگرید ...

Inja Iran چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ق.ظ

سلام
اول بگم مطلباتون جالبه ! یعنی کدهای داخل وبلاگتون متنوع هست!
و یه چیزه دیگه ! وبلاگتون رو کاملا تصادفی پیدا کردم!
و در مورد شما هیچی نمیدونم!!!!!!! وبلاگ خوبی دارید! امیدوارم با هم به یه تعامل سازنده برسیم! البته وبلاگهای من به همون سرعت که ایجاد میشن به همون سرعت هم فیلتر میشن! ولی نظراتم شاید باتون جالب باشه!
بعدنم مراحمتون میشم! فعلا شاد زی ! بقول خواننده آفتاب خانوم!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد