اگه سبزم ......

 

اگه سبزم اگه جنگل                                                                                      اگه ماهی اگه دریا

اگه اسمم همه جا هست                                                                  روی لبها تو کتابها

اگه رودم رود گنگم                                                     مثل مریم اگه پاک

اگه نوری بر صلیبم                              اگه گنجی زیر خاک

واسه تو قد یه برگم پیش تو راضی به مرگم

اگه پاکم مثل معبد                                   اگه عاشق مثل هندو

مثل بندر واسه قایق                                               واسه قایق مثل پارو

اگه عکس چل ستونم                                                        اگه شهری بی حصار

واسه آرش تیر آخر                                                                             واسه جاده یه سوار

واسه تو قد یه برگم  پیش تو راضی به مر گم

اگه قیمتی ترین سنگ زمینم                                                   توی تابستون دستای تو برفم

اگه حرفای قشنگ هر کتابم                                  برای اسم تو چند تا دونه حرفم

اگه سیلم پیش تو قد یه قطره                    اگه کوهم پیش تو قد یه سوزن

اگه تن پوش بلند هر درختم              پیش تو اندازه دگمه پیرهن

واسه تو قد یه برگم پیش تو راضی به مر گم

باغ دلم یک بغل پر غزل

                       برای گل روی تو چیده ام

 

عشق

ای

همراه

مـــــــــن

تنــــــها با تو

تا اوج عشـــــــق

هـم پـــــــــــــروازم

با قلب تودلدارمن هم آوازم

توهمپـــــــــای من، تنـــها با من

هـــــــــــــــــــم آوائـــــــــــــــــــی

با درد مــــــــــــــــن، آشنـــــــــــــــائی

تکیـــــــــــــــــــه گاهی ، همصــــــــــدائی

ما فریاد عشـــــــــــــــــــق، در قلب شــــــــب

دلگرمی عاشــــــــــقای بیصــــــــــــدائیــــــــــم

ما، دل میبازیم دریادریا ،تابیکران،عاشقای بی پروائیم

تو، با مــــــــــــن بمـــــــــــان، ای مهـــــــــــــــــــــربان

چون ماه شــــــب در آســــــــمان؛ بر من بتــــــــــــــــــــاب

تا بیـــــــــــــــــکران مثـــــــــــــــــل مهتــــــــــــــــــــــاب

مــــن تا مـرز جان؛ از عشقمان میسـوزم ای آرام جـــان

بر من بتـــــــاب تا کهــــکشــان مثــــل آفتــــــــــاب

ما؛ فریــــاد عشـــق در قلــــب شب دلگـــــرمی

عاشقــــــــــــای بیصــــــــــــــــــــدائیم

ما؛ دل میبازیم دریا دریا تا بیکران

عاشقـــــــای بی پــــروائیـــــــــم

ای تورؤیـای شبهای مـــــــن

عشقو ببین تو چشمای من

دستاتوتو دســت من بگذاردرلحظه های دیـدار

باغ دلم یک بغل پر غزل

                       برای گل روی تو چیده ام

 

دوستت دارم

هر روز که از ما میگذره عشقم به تو بیشتر میشه

باور کن که دیونه تم دیونه عین همیشه

فقط فقط تو پاره ی تنی به حرمت اشکم قسم بی تو میون عالمی غریبمو یه بی کسم

سکوت خسته مو ببین ببین بی تو چه کم شدم همسایه سکوتمو تنها رفیق غم شدم

همسایه سکوتمو تنها رفیق غم شدم

صحبت راه دور که نیست بحث دو پای خسته مه شاکی غصه نیستم نقل دل شکسته مه

لپ کلام ای باوفا بی چک و چونه چاکرم

لپ کلام ای باوفا بی چک و چونه چاکرم واسه فدای تو شدن من که همیشه حاضرم

دوست داشتنت مقدسه واسه همین دوست دارم شیرین ترین عبادتی امید روز آخرم

دوست دارم ای بهترینم

از طرف کسی که عاشقونه دوست داره

ایا می دانید | به درد بخور

میدانید چرا ناپلئون همیشه از کمر بند قرمز استفاده میکرده و این که حکمت کمربند ناپلئون چیست ، این سوال برای خیلیها پیش آمده و جواب آن فقط یک جمله است : از کمربند قرمز استفاده میکرده تا از افتادن شلوارش جلوگیری کند !

فرق بلال و خیار چیست؟ بلال در فیلم «محمد رسول الله» بازی کرده ولی خیار در اون فیلم بازی نکرده!

شباهت بلال و خیار چیست؟ هیچکدامشان در «تایتانیک» بازی نکردند!

چرا روی آدرس اینترنت به جای یک دبیلیو، سه تا دبیلیو می‌گذارند؟ چون کار از محکم‌کاری عیب نمی‌کنه!

چرا مار نمی‌تواند به مسافرت برود؟ چون دست ندارد که برای خداحافظی تکان دهد!

برای قطع جریان برق چه باید کرد؟ باید قبض آن را پرداخت نکرد!

آخرین دندانی که در دهان دیده می‌شود چه نام دارد؟ دندان مصنوعی!

چطور می‌شود چهارنفر زیر یک چتر به‌ایستند و خیس نشوند؟ وقتی هوا آفتابی باشد این کار را انجام دهند!

اگر سر پرگار گیج برود چه می‌کشد؟ بیضی!

اگر کسی قلبش ایستاده بود چه می‌کنید؟ برایش صندلی می‌گذاریم!

چرا لک‌لک موقع خواب یک پایش را بالا می‌گیرد؟ چون اگر هر دو را بگیرد، می‌افتد!
چرا دود از دودکش بالا می‌رود؟ چون ظاهرا چاره دیگری ندارد!

شباهت نون سوخته با آدم غرق شده و زنی که حامله شده چیه؟ هر سه تاشونو دیر کشیدن بیرون.

چرا دو دوتا می‌شود پنج تا؟ چون علم پیشرفت کرده!

شجاع‌ترین مرد جهان کیست؟ امام جمعه قزوین!

فرق باطری با مادرزن چیست؟ باطری اقلا یک قطب مثبت داره ولی مادرزن هیچ چیز مثبتی نداره!

اختراعی که برای جبران اشتباهات بشر درست شده چیست؟ طلاق !

چه طوری زیر دریایی لرا رو غرق می‌کنن؟ یه غواص میره در می‌زنه!

ناف یعنی چه؟ ناف نمره صفری است که طبیعت به شکم بی‌هنر داده است!

خط وسط قرص برای چیه؟ برای اینکه اگه با آب نرفت پایین با پیچ‌گوشتی بره!

اگه یه نقطه آبی روی دیوار دیدید که حرکت می‌کند چیست؟ مورچه‌ای است که شلوارلی پوشیده!

یک ترک را چگونه برای همیشه می‌شود سر کار گذاشت؟ در دو روی یک کاغذ می‌نویسم: «لطفاً بچرخانید!»

چرا ترکها نمیتوانند یخ درست کنند؟ چون آنها همیشه دستورالعمل تهیه را فراموش می‌کنند!

چرا ترکها همیشه 18تایی به سینما می‌روند؟ برای اینکه برای زیر 18 ممنوع بود!

اگر در یک موسسه سطح بالا یک ترک ببینید به او چه میگویید؟ یک بازدید کننده!

چرا ترکها با دو دستشان دست می‌دهند؟ چون فرق دست راست و چپشونو بلد نیستند!

چرا فیل از «سوراخ سوزن» رد نمی‌شه؟ برای اینکه ته دمش «گره» داره

نجات یافتم

همیشه چشم انتظار چیزی بوده ام، با تو انگار یک بار برای همیشه در بالای درختی دور از تمام خطرها مرا نشانده اند. من از زندگی و دنیا به واسطه ی این لحظه ها رها شدم. به نظرم رسید که این همون نوری ست از بچه گی دنبالش بودم. ناگهان یک نفر تمامی این نورها را جمع کرد و به من پیشکش کرد. به این شکل که دست بر قلب عریانی زندگی کشیدم و ایمان داشتم که یک روز و فقط یک روز آن پرواز مشخص قلب در روشنایی بود. شاید همگان بتوانند همه زندگی را از من بربایند، امانمی توانند آن چیزی که در قلبم حک شده را هرگز، هرگز از من برگیرند.